EROON JÄRJESTELMÄ-KAAOKSESTA?
EROON JÄRJESTELMÄKAAOKSESTA?
Parempaa palvelukommunikaatiota ja työhyvinvointia fiksuilla järjestelmähankinnoilla? Me uskomme, että se on mahdollista!
Tule mukaan webinaariin perjantaina 5.6.2020 klo 13-14 kuulemaan palvelukommunikaatio-ratkaisujen asiantuntijan Oona Kankkusen sekä työhyvinvoinnin ja henkilöstön kehittämisen asiantuntijan Taru Puukon vinkit järjestelmäkaaoksen haltuunottoon.
Ilmoittauduttuasi saat webinaarista myös tallenteen.
(Rekisteröitymisen yhteydessä sallit, että näiden ehtojen mukaan saamme sen sinulle lähettää.)
Työelämän kiihtyvä muutosnopeus, maailman kompleksisuuden lisääntyminen ja toisaalta asiakkaiden vaativammat odotukset ovat asettaneet organisaatioiden kehittämiselle uudenlaisia haasteita ratkaistavaksi. Samaan aikaan informaatiotulva, jatkuva hektisyys ja odotukset tavoitettavuuden suhteen aiheuttavat työhyvinvoinnin kehittämiselle ja työssä jaksamiselle uudenlaisia haasteita ja näitä haasteita ei ratkaista ainoastaan sähköpöydän tai taukojumpan avulla.
Modernissa johtamisessa työtä ja toimintamalleja kehitetään siten, että myös työn laatuun ja kuormitukseen liittyvät tekijät sekä henkilöstön jaksamiseen ja työhyvinvointiin liittyvät tekijät otetaan huomioon.
Tule mukaan perjantaina, 5.6.2020 klo 13-14 järjestettävään webinaariin, jossa taklaamme mainittuja organisaation kehittämiseen liittyviä haasteita yhdistäen järjestelmien kehittämisen ja työhyvinvoinnin teemat kahden ammattilaisen voimin!
Webinaarissa opit mm.
- mitä on palvelukommunikaatio ja miten sen avulla helpotetaan niin sisäistä kuin ulkoista kommunikaatiota
- miten saat organisaatiosi osaamispääoman koko potentiaalin käyttöön
- mitä tekijöitä toimintamallien kehittämisessä tulisi huomioida henkilöstön hyvinvoinnin näkökulmasta
- Opit tunnistamaan, mitkä tekijät vaikuttavat yksilön kuormitukseen ja mihin kuormitus heijastuu
- Opit tarkastelemaan työhyvinvointia työn järjestelyn näkökulmasta
Taru Puukko, Uralifti
”Kun kehitetään ihmisiä, tulee huomioida prosessit. Kun kehitetään prosesseja, tulee muistaa ihmiset. Tähän lauseeseen kiteytyy kaikki olennainen tavastani työskennellä henkilöstön kehittämisen ja organisaatioiden parissa: haluan ennenkaikkea rakentaa siltoja siilojen välille tuoden eri liiketoiminta-alueita lähemmäs toisiaan.
Henkilöstön kehittämiseen ja hyvinvointiin liittyvät asiat ovat olleet läheisesti läsnä arjessani työurallani myynnin kehittämisen -ja myynnin esimiestehtävien parissa toimiessani ja myöhemmin uraohjauksen & rekrytointien parissa työskennellessäni.
Olen tarkastellut työkykyyn ja tulokselliseen tekemiseen liittyviä tekijöitä usealta kannalta ja vuodesta 2018 alkaen erityisesti perehtynyt tietotyön parissa työskentelevien henkilöiden kuormitus-ja palautumistekijöihin.
Tietotyöhön liittyvien kuormitustekijöiden valossa työhyvinvointi on ennen kaikkea TYÖasia ja sitä tulee kehittää myös työn järjestelyn näkökulmasta.”
Oona Kankkunen, Ainia
”Yli 15 vuoden kokemus asiakaspalvelu- ja myyntityöstä, niin työntekijänä kuin esimiehenä on vuosien varrella opettanut konkreettisesti miten kokonaisvaltaisesti palvelua voi ja pitäisi kehittää. Ja miten pitäisi huomioida myös järjestelmien parissa työskentelevät ihmiset.
Uskon omaavani vahvan näkemyksen siitä, miten maailma on muuttunut niin järjestelmien kuin asiakas- ja työntekijäkokemuksen suhteen.
Organisaatioiden palvelukommunikaation kehittäminen nykyteknologian ja uusien innovaatioiden avulla on suuri intohimoni! Mitä vaikeampi haaste, sen enemmän innostun.
Anywhere365-ratkaisun tuominen Suomen markkinoille ja sen avulla ratkaisujen löytäminen moderneihin kommunikaation haasteisiin on päätavoitteeni Ainialla työskennellessäni asiakkaiden kanssa.”